U kunt bij ons terecht voor verschillende technische problemen, dit kan inhouden dat het om hardware- of softwareproblemen kan gaan. Wij kunnen hierbij ondersteuning bieden als we de juiste onderdelen op voorraad hebben. Als deze op voorraad zijn, duurt het vaak 2 werkdagen voordat we ze kunnen vervangen. Als we ze niet op voorraad hebben, gaan we in overleg met u.
Hoe werkt het? U dient een reparatieverzoek bij ons in. U ontvangt een e-mail met een ORD-nummer, dat tegelijkertijd dient als referentie voor uw reparatieverzoek. Dit referentienummer schrijft u op de doos, samen met een notitieblad. Zodra wij de laptop ontvangen hebben, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat de laptop bij ons is gearriveerd.
Neem voor meer informatie contact met ons op via:
[email protected] of +31 75 75 72 675
Ja, helaas wel. Als we langer dan 15 minuten aan het probleem moeten werken, brengen wij onderzoekskosten ter waarde van €29 in rekening.
Of heb je hulp nodig bij het bestellen? Neem gerust contact op met onze supportafdeling via [email protected] of 075 75 726 75. We helpen u graag verder, of het nu gaat om het pl
Of heb je hulp nodig bij het bestellen? Neem gerust contact op met onze supportafdeling via [email protected] of 075 75 726 75. We helpen u graag verder, of het nu gaat om het pl