FAQ
Mijn laptop doet het niet meer
Heb je een laptop gekocht en deze werkt niet meer naar behoren! Geen zorgen, wij lossen dit graag voor je op. Wij moeten een aantal gegevens van je hebben. In de eerste instantie proberen wij op afstand te helpen, mocht dat niet lukken gaan we over tot een retour. Daarvoor staat een medewerker klaar, wij doen de afhandeling alleen per mail. Het e-mailadres is [email protected], graag altijd je ordernummer en klacht doorgeven.
Hoe zit het met de garantietermijn?
Voor elke aankoop die u doet bij Qwerty-Tech krijgt u minimaal 1 jaar garantie. Deze garantie is een uitbreiding op de wettelijk garantie waar u een redelijkheid van mag verwachten. Bij sommige producten krijgt u 2 jaar garantie, bekijk hiervoor producten pagina. Met ‘garantie’ bedoelen we alleen hardware problemen die kunnen voorkomen. De meeste voorkomende problemen over u device hebben wij al voor u verzameld en zijn in staat dit snel op te lossen. Zo hoeft u niet weken te wachten op uw laptop.
Lees op deze pagina meer over de garantietermijn.
Hebben jullie ook express zendingen?
Wij hanteren wij óók express zendingen, vóór €9,95 per zending. Dit is vooral bedoeld voor bedrijven of particulieren die veel haast hebben. Hier geldt, vóór 23:59 besteld is volgende avond in huis (alleen van ma t/m vrijdag). De verzend en afhandelingskosten hiervoor zijn €9,95. Dit kunnen wij niet altijd waarmaken, mocht dat niet lukken dan krijgt u een e-mail met een compensatie van €9,95
*Indien het mogelijk is, dit is geen standaard optie meer.
Showroom langskomen of ophalen
Op dit moment hebben we geen fysieke showroom, maar u kunt al onze computers bekijken en gedetailleerde informatie vinden op onze webshop. Daar vindt u afbeeldingen en specificaties van al onze producten. Als u de computer toch liever in persoon wilt bekijken voordat u een aankoop doet, bent u van harte welkom in onze serviceruimte.
Om een computer in onze serviceruimte te bekijken, moet u een order plaatsen via onze webshop en aangeven dat u de computer wilt ophalen. U hoeft nog niets te betalen tijdens het bestellen. Zodra uw order gereed is, ontvangt u vanzelf een e-mail met daarin een afspraak voor het ophalen van de computer. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat alles klaarstaat en dat we u persoonlijk kunnen begeleiden bij uw bezoek aan onze serviceruimte. We staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden tijdens uw bezoek.
Hoe werkt het met IN3?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Let op: Lukt het niet om met IN3 te betalen? Maak dan eerst een account aan bij IN3 door de applicatie op uw telefoon te downloaden. Nadat u het account heeft aangemaakt kunt u het product afrekenen.
Waar blijft mijn pakje?
Wij begrijpen dat u het pakketje z.s.m. moet ontvangen. Om problemen in uw device, bestellingen op maat of specifieke wensen te kunnen uitvoeren nemen wij 1 werkdag in beslag.
*maandag besteld vóór 23:59 uur, is woensdag thuisbezorgd (of eerder)
*dinsdag besteld vóór 23:59 uur, is donderdag thuisbezorgd (of eerder)
*woensdag besteld vóór 23:59 uur, is vrijdag thuisbezorgd (of eerder)
*donderdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*vrijdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*zat of zon besteld vóór 23:59 uur, levering is op de dinsdag
Mocht u in de tussentijd u bestelling niet ontvangen en u heeft geen e-mail gehad, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Ik heb een fout gemaakt met het doorgeven van het adres!
Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of een e-mail sturen. U kunt ons bereiken op: [email protected]
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kunt bij ons kiezen voor afhalen. Op locatie hebben wij een pinautomaat. Wij accepteren géén contant geld.
Let er altijd op dat u vooraf het product besteld via de webshop. De betaling hoeft u niet te doen, maar dan hebben wij de ruim de tijd om uw bestelling klaar te zetten. Afhalen is op afspraak, wij nemen zelf contact op als de bestelling klaar staat.
Industieweg 10K
1566JP Assendelft
Wat zijn de levertijden naar Belgie?
*maandag besteld vóór 23:59 uur, is woensdag thuisbezorgd (of eerder)
*dinsdag besteld vóór 23:59 uur, is donderdag thuisbezorgd (of eerder)
*woensdag besteld vóór 23:59 uur, is vrijdag thuisbezorgd (of eerder)
*donderdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*vrijdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*zat of zon besteld vóór 23:59 uur, levering is op de dinsdag
Jullie hebben een verkeerd product opgestuurd.
Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon.
e-mail: [email protected]
Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?
Het pakketje wordt alléén met een handtekening en alléén aan u aangeboden. Mocht u niet thuis zijn, is dat geen probleem. Het pakketje wordt opgestuurd naar een PostNL locatie.
Met welke betaalmethodes kan ik bij jullie betalen?
In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes: iDeal, Bancontact / Mistercash, Achteraf betalen met Klarna, Pinnen, CreditCard, IN3 (betaal in 3 termijnen) en binnenkort PayPal.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
De verzendkosten naar Nederland en België bedragen eenmalig rekenen wij €4,95. Op dit moment geldt bij een bestelling boven de 200€ een gratis verzending.
Kan ik mijn producten retouneren?
U heeft na annulering nogmaals 28 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wat is jullie retouradres?
Qwerty-Tech Assendelft
Industrieweg 10K
1566JP Assendelft
U kunt het dichtbij zijnde DHL service punt aangeven om kosten te besparen. Wij halen dan de bestelling op. U moet wel een retourbewijs mailen naar [email protected]
Staat je vraag er niet tussen?
Wij proberen onze FAQ te optimaliseren. Graag ontvangen wij een e-mail [email protected], dan helpen we je graag verder.