Menu
EUR

Klantenservice

Bekijk onze klantenservice pagina
0757572675
Ma / Fri van 12:00 - 17:30, dinsdag gesloten

Openingstijden Klantenservice (telefonisch)
Op de volgende dagen en tijdstippen zijn wij bereikbaar per telefoon: 

  • Maandag: 10:30 uur t/m 16:30 uur

  • Dinsdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur

  • Woensdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur

  • Donderdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur

  • Vrijdag: 10:30 uur t/m 16:30 uur

  • Zaterdag: gesloten

  • Zondag: gesloten

 

Op officiële feestdagen zijn wij gesloten. 

  • Nieuwjaarsdag: maandag 1 januari 2024

  • Goede Vrijdag: vrijdag 29 maart 2024

  • Pasen (eerste en tweede paasdag): zondag 31 maart en maandag 1 april 2024

  • Koningsdag: zaterdag 27 april 2024

  • Bevrijdingsdag: zondag 5 mei 2024

  • Hemelvaartsdag: donderdag 9 mei 2024

  • Pinksteren (eerste en tweede pinksterdag): zondag 19 en maandag 20 mei 2024

  • Kerstmis (eerste en tweede kerstdag): woensdag 25 en donderdag 26 december 2024

  • Voor alle serviceorder, bij een defect of over garantievragen kunt u terecht bij [email protected]. Mocht u andere vragen hebben kunt u voor deze vragen terecht bij [email protected]. 

Neem contact op

Contactgegevens

+31 75 75 72 675
KVK nummer: 73835420
btw-nummer: NL003583419B56
Qwerty-Tech.nl Industrieweg 10K
1566JP Assendelft
the Netherlands

Veelgestelde vragen

FAQ
Mijn laptop doet het niet meer

Heb je een laptop gekocht en deze werkt niet meer naar behoren! Geen zorgen, wij lossen dit graag voor je op. Wij moeten een aantal gegevens van je hebben. In de eerste instantie proberen wij op afstand te helpen, mocht dat niet lukken gaan we over tot een retour. Daarvoor staat een medewerker klaar, wij doen de afhandeling alleen per mail. Het e-mailadres is [email protected], graag altijd je ordernummer en klacht doorgeven. 

Hoe zit het met de garantietermijn?

Voor elke aankoop die u doet bij Qwerty-Tech krijgt u minimaal 1 jaar garantie. Deze garantie is een uitbreiding op de wettelijk garantie waar u een redelijkheid van mag verwachten. Bij sommige producten krijgt u 2 jaar garantie, bekijk hiervoor producten pagina. Met ‘garantie’ bedoelen we alleen hardware problemen die kunnen voorkomen. De meeste voorkomende problemen over u device hebben wij al voor u verzameld en zijn in staat dit snel op te lossen. Zo hoeft u niet weken te wachten op uw laptop.

Lees op deze pagina meer over de garantietermijn. 

Hebben jullie ook express zendingen?

Wij hanteren wij óók express zendingen, vóór €9,95 per zending. Dit is vooral bedoeld voor bedrijven of particulieren die veel haast hebben. Hier geldt, vóór 23:59 besteld is volgende avond in huis (alleen van ma t/m vrijdag). De verzend en afhandelingskosten hiervoor zijn €9,95. Dit kunnen wij niet altijd waarmaken, mocht dat niet lukken dan krijgt u een e-mail met een compensatie van €9,95                       

*Indien het mogelijk is, dit is geen standaard optie meer.

Showroom langskomen of ophalen

Op dit moment hebben we geen fysieke showroom, maar u kunt al onze computers bekijken en gedetailleerde informatie vinden op onze webshop. Daar vindt u afbeeldingen en specificaties van al onze producten. Als u de computer toch liever in persoon wilt bekijken voordat u een aankoop doet, bent u van harte welkom in onze serviceruimte.

Om een computer in onze serviceruimte te bekijken, moet u een order plaatsen via onze webshop en aangeven dat u de computer wilt ophalen. U hoeft nog niets te betalen tijdens het bestellen. Zodra uw order gereed is, ontvangt u vanzelf een e-mail met daarin een afspraak voor het ophalen van de computer. Op die manier kunnen we ervoor zorgen dat alles klaarstaat en dat we u persoonlijk kunnen begeleiden bij uw bezoek aan onze serviceruimte. We staan klaar om u te helpen en al uw vragen te beantwoorden tijdens uw bezoek.

Hoe werkt het met IN3?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

1. Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

2. 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

3. 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

 

Let op: Lukt het niet om met IN3 te betalen? Maak dan eerst een account aan bij IN3 door de applicatie op uw telefoon te downloaden. Nadat u het account heeft aangemaakt kunt u het product afrekenen.

Waar blijft mijn pakje?

Wij begrijpen dat u het pakketje z.s.m. moet ontvangen. Om problemen in uw device, bestellingen op maat of specifieke wensen te kunnen uitvoeren nemen wij 1 werkdag in beslag. 

*maandag besteld vóór 23:59 uur, is woensdag thuisbezorgd (of eerder)
*dinsdag besteld vóór 23:59 uur, is donderdag thuisbezorgd (of eerder)
*woensdag besteld vóór 23:59 uur, is vrijdag thuisbezorgd (of eerder)
*donderdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*vrijdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*zat of zon besteld vóór 23:59 uur, levering is op de dinsdag


Mocht u in de tussentijd u bestelling niet ontvangen en u heeft geen e-mail gehad, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. 

 

Ik heb een fout gemaakt met het doorgeven van het adres!

Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is. Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is bellen of een e-mail sturen. U kunt ons bereiken op: [email protected]

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt bij ons kiezen voor afhalen. Op locatie hebben wij een pinautomaat. Wij accepteren géén contant geld.

Let er altijd op dat u vooraf het product besteld via de webshop. De betaling hoeft u niet te doen, maar dan hebben wij de ruim de tijd om uw bestelling klaar te zetten. Afhalen is op afspraak, wij nemen zelf contact op als de bestelling klaar staat. 

Industieweg 10K
1566JP Assendelft

Wat zijn de levertijden naar Belgie?

*maandag besteld vóór 23:59 uur, is woensdag thuisbezorgd (of eerder)
*dinsdag besteld vóór 23:59 uur, is donderdag thuisbezorgd (of eerder)
*woensdag besteld vóór 23:59 uur, is vrijdag thuisbezorgd (of eerder)
*donderdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*vrijdag besteld vóór 23:59 uur, is zaterdag thuisbezorgd (of eerder)
*zat of zon besteld vóór 23:59 uur, levering is op de dinsdag

Jullie hebben een verkeerd product opgestuurd.

Neem hiervoor gerust contact op met onze klantenservice via email of telefoon. 
e-mail: [email protected]

Moet ik thuisblijven voor mijn bestelling?

Het pakketje wordt alléén met een handtekening en alléén aan u aangeboden. Mocht u niet thuis zijn, is dat geen probleem. Het pakketje wordt opgestuurd naar een PostNL locatie. 

Met welke betaalmethodes kan ik bij jullie betalen?

In de webshop kun je betalen met onderstaande betaalmethodes: iDeal, Bancontact / Mistercash, Achteraf betalen met Klarna, Pinnen, CreditCard, IN3 (betaal in 3 termijnen) en binnenkort PayPal.

Hoeveel zijn de verzendkosten?

De verzendkosten naar Nederland en België bedragen eenmalig rekenen wij €4,95. Op dit moment geldt bij een bestelling boven de 200€ een gratis verzending. 

Kan ik mijn producten retouneren?

U heeft na annulering nogmaals 28 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wat is jullie retouradres?

Qwerty-Tech Assendelft
Industrieweg 10K
1566JP Assendelft

U kunt het dichtbij zijnde DHL service punt aangeven om kosten te besparen. Wij halen dan de bestelling op. U moet wel een retourbewijs mailen naar [email protected]

 

Staat je vraag er niet tussen?

Wij proberen onze FAQ te optimaliseren. Graag ontvangen wij een e-mail [email protected], dan helpen we je graag verder. 

ServiceDesk
Ik heb mijn bestelling net ontvangen en iets werkt niet, wat moet ik doen?

Dat vinden wij jammer! Al hoewel wij speciale inpaktechnieken hebben voor schokken en val van het pakketje komt het wel eens voor dat er een kabel net los is komt te zitten, waardoor je bijvoorbeeld het toetsenbordkabel niet meer goed zit in je moederbord. 

Bij dit soort problemen horen ook snelle oplossingen. Hiervoor kunt u altijd even bellen of mailen ([email protected]) de salesmedewerker(s) zijn hiervoor getraind. Voor problemen op lange termijn adviseren wij ons te mailen naar onze service team. 

Mijn laptop is stuk of heeft gebreken wat moet ik doen?

Bij Qwerty-Tech hebben we een toegewijd team voor de afhandeling van defecte machines. Als onderdeel van onze serviceorders hebben we een gestroomlijnde aanpak ontwikkeld. Als u een product wilt laten repareren, kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. We verzoeken u vriendelijk om de problemen met uw machine duidelijk te omschrijven en, indien mogelijk, foto's of video's bij te voegen. Dit helpt ons serviceteam om sneller te reageren op uw aanvraag.

Het serviceteam zal uw klacht grondig analyseren en u op twee manieren ondersteunen:

  1. Hulp op afstand: Als het probleem op afstand kan worden opgelost, zal een van onze ervaren medewerkers u voorzien van gedetailleerde instructies. Ook zal er een datum en tijdstip worden afgesproken voor de hulp op afstand (als dit het geval is). 

  2. Fysieke reparatie: Als het probleem niet op afstand kan worden opgelost, dient u de defecte machine onder begeleiding van onze servicemedewerker per post naar onze reparatieafdeling te sturen. Op deze manier heeft u één contactpersoon voor eventuele vragen of verdere communicatie.

Ons doel is om uw machine zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. We streven ernaar om de computers die voor service worden aangeboden, binnen een week op te lossen. In de meeste gevallen kunnen we zelfs binnen 2 á 3 werkdagen tot een oplossing komen.

Belangrijk om te vermelden is dat de serviceorder (fysieke reparatie) zelf gratis is inclusief de retourzending naar u, wel betaald u voor de zending naar ons, dit kost u €9,50 (verzekerd & handtekening verplicht). Dit benoemen we ook wel de carry- in regel. 

Hoe kan ik een serviceorder plaatsen en wat kan ik verwachten?

Op dit moment nemen wij alleen serviceorders per e-mail aan. U kunt uw probleem schriftelijk omschrijven en eventueel foto's of video's toevoegen en deze e-mailen naar [email protected] om ons te helpen bij de analyse. Doorgaans wordt er binnen 1-2 werkdagen gereageerd. Afhankelijk van de piekmomenten. Telefonisch kunnen we het probleem vaak niet nauwkeurig diagnosticeren, dus via e-mail kunnen we efficiënter te werk gaan en alle details verkrijgen.

Waarom kunnen serviceorders niet telefonisch worden afgehandeld?

E-mail stelt ons in staat om alle benodigde informatie te ontvangen, zodat we zorgvuldig kunnen analyseren en oplossingen kunnen bieden. Hieronder leggen we een aantal voorbeelden hoe we zaken oplossen:

 

Voorbeeld 1: Toetsenbord werkt niet. Als uw toetsenbord niet werkt, kan het een updateprobleem zijn. We kunnen op afstand uw scherm delen om dit te onderzoeken en gericht op het probleem in te gaan.

Voorbeeld 2: Laptop gaat niet aan. Vaak is het voldoende om te controleren of er drie lampjes branden bij het plaatsen van de stekker om te weten of de adapter stuk is. Business editie segment laptops hebben een zeer sterke bouw, waardoor wij eerder vertrouwen hebben in de machine zelf dan in de randapparatuur.

Hoe kan ik een leenlaptop bestellen bij spoedgevallen?

Als u met spoed een leenlaptop nodig heeft, kunt u dit aanvragen via onze website. We proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Stel dat ik mijn serviceorder toch telefonisch wil aanmelden?

Stuur dan ook een e-mail, naar [email protected], zij lossen het probleem verder op. 

Helpen jullie ook verder met ICT vragen?

Serviceteam is speciaal opgezet om onze eigen klanten snel te voorzien van service wanneer ze mankementen hebben aan hun machine. De medewerkers die verantwoordelijk zijn voor deze taken hebben vaak beperkte tijd om uitgebreide uitleg te geven over bijvoorbeeld het gebruik van specifieke formules in Word of Excel. Voor dit soort zaken raden wij u aan om Google te raadplegen (een handige tip!). Hierdoor kunt u snel en eenvoudig de gewenste informatie vinden en uw problemen oplossen.

Wij helpen je graag verder wanneer je machine niet meer werkt of defecten heeft!

Wat is het e-mailadres van de serviceteam?
Sales afdeling
Ik heb mijn bestelling net ontvangen en iets werkt niet, wat moet ik doen?

Dat vinden wij jammer! Al hoewel wij speciale inpaktechnieken hebben voor schokken en val van het pakketje komt het wel eens voor dat er een kabel net los is komt te zitten, waardoor je bijvoorbeeld het toetsenbordkabel niet meer goed zit in je moederbord. 

Bij dit soort problemen horen ook snelle oplossingen. Hiervoor kunt u altijd even bellen of mailen ([email protected]) de salesmedewerker(s) zijn hiervoor getraind. Voor problemen op lange termijn adviseren wij ons te mailen naar onze service team. 

Ik heb een verkeerde pakket gekregen!

Hoewel alle facturen op hetzelfde moment worden gegenereerd, komen de verzendlabels één voor één binnen (aangezien we de stickers pas plakken nadat de laptop is ingepakt). Ondanks ons streven naar nauwkeurigheid, zijn we ons ervan bewust dat menselijke fouten kunnen optreden. Als er zich een fout voordoet, willen we dit graag zo snel mogelijk weten. U kunt ons telefonisch op de hoogte stellen, maar ook per e-mail. We staan altijd klaar om eventuele onvoorziene situaties op te lossen en de best mogelijke service te bieden.

Verzenden & Ontvangen
Met welke vervoersbedrijven werken jullie?

Wij werken met PostNL, DHL en UPS. Wij kunnen met elke vervoersbedrijf uw pakket opsturen. Op dit moment is onze hoofdleverancier PostNL. Alle pakketen worden uiteraard, aangetekend en volledig verzekerd verzonden (identificeren bij het ophalen of handtekening is soms verplicht).

Hebben jullie ook express zendingen?

Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen, wij leveren helaas geen express zendingen aan particulieren. 

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €200,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »