Lees ons garantiebeleid

Garantiebeleid:

Voor elke aankoop die u doet bij Qwerty-Tech krijgt u minimaal 1 jaar garantie. Deze garantie is een uitbreiding op de wettelijk garantie waar u een redelijkheid van mag verwachten. Bij sommige producten krijgt u 2 jaar garantie, bekijk hiervoor producten pagina. Met ‘garantie’ bedoelen we alleen hardware problemen die kunnen voorkomen. De meeste voorkomende problemen over u device hebben wij al voor u verzameld en zijn in staat dit snel op te lossen. Zo hoeft u niet weken te wachten op uw laptop.

U heeft standaard garantie op de hardware van het product:
Moederbord: kortsluiting enzovoort.
Geheugen of hardeschijf:
Poorten (hdmi, usb-poorten etc.)
Trackpad
Werkend scherm
Toetsenbord

Wat valt niet in de garantie:
Accu: u krijgt 2 maanden garantie op een gebruikte accu. Voor een nieuwe accu geldt dat 1 jaar. Omdat accu’s constant/continue onder slijtage staan -net zoals autobanden- hebben wij dit buiten ons garantiebeleid gehouden. U kunt wel bij ons altijd terecht voor een nieuwe batterij met een gratis inbouwservice, tot 25% korting als u een account heeft aangemaakt bij ons. Dit kunt u nog achteraf doen.

- Vochtschade of valschade:
Toetsenbord schade als gevolg van een vocht-of etensresten schade. Helaas komt dit vaker voor, hier komen wij vaak achter (vaak na reparatie) op basis van speciale vochtindicator in de device die aan ons kan vertellen dat er een degelijke schade is ontstaan in het verleden. Daarom hebben wij dit buiten ons garantiebeleid gehouden. Wel kunt u bij ons terecht voor een toetsenbord reparatie met een gratis inbouwservice tegen een vriendelijke tarief.  

- Defecten na 2 jaar:
Mocht het apparaat niet werken na de garantietermijn kunnen wij uw apparaat repareren. Hiervoor ontvangen wij graag de laptop retour en overleggen natuurlijk na een gratis onderzoek wat de kosten zijn.

Hoe moet ik mijn klacht melden?
Wij hebben hiervoor een ticketsysteem gebouwd in onze website. Hier kunt u ook het gehele proces/status volgen. Dit kunt u dus het beste doen door een account aan te maken en vervolgens een ticket te openen. Wij reageren vaak sneller op een ticket, dan een e-mail.

Let op: ter bescherming tegen spamvallen zijn onze formulieren met captcha-velden beveiligd. Als u problemen heeft met het invullen van dit formulier kunt u ook een e-mail sturen naar [email protected].

Hoe stuur ik mijn pakketje op:
U kunt pas het pakketje terugsturen nadat de melding bij ons bekend is. De verzendkosten zijn wel helaas voor u, ook als u garantie heeft op het product. Graag het product stevig inpakken voor het verzenden, deze kunt u afgeven bij een PostNL locatie. Het is belangrijk dat u een ordernummer vermeldt en kort het probleem beschrijft van het defecte apparaat. Wij hebben alvast voor u uitgezocht op welke manier u een verzendlabel kunt aanmaken zonder dat u hoeft te printen. Dat kan bij PostNL locaties (€6,75)* of DHL servicepunten (€5,75)*.
*prijzen zijn op 8-7-2022 bekeken.


Het adres van onze reparatie back office is:
Qwerty-Store
T.A.V. Reparatie ord XXXXX (graag ordernummer vermelden of naam)
Industrieweg 10K
1566  JP ASSENDELFT

Niet tevreden over de oplossing?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 




Heeft u feedback naar aanleiding van de bovenstaande tekst, laat het vooral weten door een e-mail te sturen naar ons: [email protected]