Afhandeling van defecten
Bij Qwerty-Tech hebben we een toegewijd team voor de afhandeling van defecte machines. Als onderdeel van onze serviceorders hebben we een gestroomlijnde aanpak ontwikkeld. Als u een product wilt laten repareren, kunt u dit doen door een e-mail te sturen naar [email protected]. We verzoeken u vriendelijk om de problemen met uw machine duidelijk te omschrijven en, indien mogelijk, foto's of video's bij te voegen. Dit helpt ons serviceteam om sneller te reageren op uw aanvraag.
Het serviceteam zal uw klacht grondig analyseren en u op twee manieren ondersteunen:
-
Hulp op afstand: Als het probleem op afstand kan worden opgelost, zal een van onze ervaren medewerkers u voorzien van gedetailleerde instructies. Ook zal er een datum en tijdstip worden afgesproken voor de hulp op afstand.
-
Fysieke reparatie: Als het probleem niet op afstand kan worden opgelost, dient u de defecte machine onder begeleiding van onze servicemedewerker per post naar onze reparatieafdeling te sturen. Op deze manier heeft u één contactpersoon voor eventuele vragen of verdere communicatie.
Ons doel is om uw machine zo snel mogelijk weer werkend te krijgen. We streven ernaar om de computers die voor service worden aangeboden, binnen een week op te lossen. In de meeste gevallen kunnen we zelfs binnen 2 á 3 werkdagen tot een oplossing komen.
Belangrijk om te vermelden is dat de serviceorder zelf gratis is, maar de verzendkosten van het product zijn voor uw rekening. Echter, de retourzending na reparatie is volledig voor onze rekening.
*Op dit moment nemen wij uitsluitend serviceorders per e-mail aan. Telefonisch kunnen we vaak niet nauwkeurig diagnosticeren wat het probleem is. Bijvoorbeeld, als uw toetsenbord niet werkt, kan dit mogelijk te maken hebben met een update probleem. Om dit te onderzoeken en gericht op het probleem te kunnen ingaan, willen we graag op afstand uw scherm delen.
Waarom handelen jullie op deze wijze? **Om onze telefonische lijn niet onnodig te belasten, hebben onze medewerkers van de afdeling de mogelijkheid om op afstand efficiënt te werken. Ons serviceteam is beter in staat om uw klacht zorgvuldig te analyseren en oplossingen aan te bieden wanneer u de problemen schriftelijk omschrijft en eventueel foto's of video's toevoegt. E-mailadres is: [email protected]
***Als er sprake is van spoed, kunt u hier een leenlaptop bestellen (op korte termijn mogelijk). Hiervoor kun je dan [email protected] mailen.